حضرت علي عليهالسلام : گران ديگران را ارزان بخريد يعني از تجربه ديگران كه با زحمت و هزينه فراوان بدست آورده اند استفاده كنيد ***تمام فايل ها موجود سايت داراي گارانتي و ضمانت نامه برگشت وجه مي باشد *** {كد تخفيف tvt4422 اعتبار تا آخر ارديبهشت}

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 36
  • بازدید دیروز : 96
  • بازدید کل : 726834

روش عالی پس انداز که باعث موفقیت مالی‌تان می شود


روش عالی پس انداز که باعث موفقیت مالی‌تان می شود

رای داشتن آینده‌ای روشن و آسوده به پس انداز نیاز دارید. خیلی از افراد تمایلی به پس انداز کردن ندارند و در این باره خساست به خرج می دهند، با همین طرز تفکر اشتباه سبک زندگی‌ای را پیش می گیرند که باعث می شود در اواسط ماه از دیگران پول قرض کنند. در ادامه با یوکن همراه باشید تا چند نکته به شما معرفی کنیم که برای پس انداز بیشتر برای آینده‌تان به شما انگیزه می دهد.

پس انداز کردن عادت بسیار خوبی است و یکی از رازهای اصلی خیلی از ثروتمندان به حساب می‌آید. در ادامه‌ی مقاله با 44 راهکار مؤثر و ارزشمند آشنا شوید:

یک حساب اضطراری داشته باشید

 

باید به قدری در حساب پس اندازتان پول داشته باشید که اگر بیکار شدید و مجبور بودید سه تا شش ماه از این حساب بخورید، هزینه‌هایتان را تأمین کند. خانواده‌های کم درآمدی که در این حساب اضطراری حدود 10 میلیون تومان پول دارند، نسبت به خانواده‌های پولدار و پردرآمدی که کمتر از این مبلغ پس انداز دارند یا اصلاً به فکر پس انداز کردن نیستند، شرایط مالی بسیار بهتری دارند.

بودجه بندی کنید

 

اگر می‌خواهید بودجه بندی درستی داشته باشید، در اولین روزهای هر ماه لیستی از تمام چیزهایی که نیاز دارید تهیه کنید؛ از رفتن به رستوران، خرید در سوپرمارکت، مراجعه به دکتر گرفته تا شارژ ساختمان که مدیر آپارتمان به شما می دهد. در پایان هر ماه متوجه می شوید در طول ماه چقدر خرج کرده‌اید.

به جای کارت اعتباری، با خود اسکناس ببرید

 

وقتی کارت اعتباری همراهتان باشد، ممکن است وسوسه شوید هر چیزی که دلتان می خواهد بخرید. پس همیشه مقدار مشخصی پول درون کیفتان بگذارید و برای خریدهای خود حد و مرزی داشته باشید. با این استراتژی، وقتی پول داخل کیفتان تمام شود، مطمئن می شوید امکان خرید وجود ندارد.

برای آینده‌ی خود پس انداز کنید

 

میان پس انداز و پس انداز برای آتیه تفاوت است. پس نباید تنها به این فکر باشید کمتر خرج کنید و به خودتان سخت بگیرید تا پول را در حساب پس انداز بگذارید و در هنگام بازنشستگی استفاده کنید.

به طور خودکار پس انداز کنید

 

پس انداز خودکار مؤثرترین و بهترین روش برای پس انداز است، زیرا پول را از جلوی چشمتان دور نگه می دارد. راهکار پس انداز خودکار این است که از کارفرمای خود بخواهید مبلغی از حقوق ماهیانه‌تان کسر کند و به حساب پس انداز یا بازنشستگی‌تان بریزد. باید از مدیر منابع انسانی شرکت بپرسید چطور می توان این کار را انجام داد. البته می توانید از بانکی که در آن حساب دارید هم بخواهید مقداری از حقوق پرداختی‌تان کسر و به حساب پس اندازتان واریز کند. وقتی پول جلوی چشمتان نباشد، کمتر خرج می کنید.

برای پس انداز کوتاه مدت خود هدف تعیین کنید

 

با پس انداز کوتاه مدت بهتر می توانید به موفقیت مالی برسید تا این که بخواهید هر سال مبلغ مشخصی پس انداز کنید. برای مثال، هدفتان این باشد که هفته‌ای 50 هزار تومان کنار بگذارید.

برای بازنشستگی خود پس انداز کنید

 

اگر در سن جوانی هستید، شاید پس انداز برای بازنشستگی برایتان جالب باشد و بگویید چندین سال فرصت دارم؛ اما بهترین زمان پس انداز برای بازنشستگی همان دوره‌ی جوانی است. اگر از حالا شروع به پس انداز کردن کنید، با در نظر گرفتن نرخ سود در شصت سالگی، حتی اگر ثروتمند هم نباشید حتماً از رفاه مالی برخوردار خواهید بود.

تحت پوشش بیمه عمر یا تأمین اجتماعی بروید

 

اگر کارمند نیستید و به کسب و کاری آزاد مشغول هستید، با پرداخت حق بیمه آینده‌ی خود و خانواده‌تان را تضمین کنید.

قدر پول‌های زحمت نکشیده را بدانید

 

شاید از ارثیه یا برنده شدن در قرعه کشی پولی به دستتان برسد. بخشی از این پول را برای زندگی خود و نیازمندان خرج کنید و مابقی‌اش را کنار بگذارید.

برنامه‌ی پس انداز داشته باشید

 

افرادی که برنامه‌ی پس انداز دارند، بیشتر از دیگران با موفقیت پس انداز می کنند. بهتر است در این زمینه با کارشناسان مالی مشورت کنید.

برای خودتان قلک بگذارید

 

قلک فقط برای بچه‌ها نیست. برای یک سال تمام پول خردها را درون قلک بریزید و ببینید به چه مبلغ شگفت انگیزی می رسد. حتماً متعجب خواهید شد. تمام پول‌های جمع شده را در حساب پس اندازتان بریزید.

از قانون 24 ساعت استفاده کنید

 

این قانون شما را مجاب می کند به سراغ خرید اجناس گران قیمت نروید و از روی هوا و هوس خرید نکنید. حداقل در 24 ساعت، به تمام چیزهای غیرضروری که خریده‌اید، فکر کنید. این قانون بیشتر در هنگام خرید آنلاین کمکتان می کند، زیرا می توانید تمام جنس‌هایی که می‌خواهید بخرید را در سبد کالا قرار دهید و بعد برای خرید آن‌ها اقدام کنید.

به همان اندازه که خرج می کنید پس انداز کنید

 

باید مقدار خریدها با پولی که پس انداز می کنید مطابقت داشته باشد؛ مثلاً اگر در یک روز گرم تابستانی، خود را به یک آب میوه خنک دعوت می کنید، باید همان اندازه‌ای که صرف خرید آب میوه کرده‌اید را پس انداز کنید؛ اما اگر نمی‌توانید به همان میزان پس انداز کنید، اصلاً به خوردن آب میوه فکر هم نکنید.

میزان خرید را بر اساس دستمزد ساعتی‌تان حساب کنید

 

اگر می خواهید یک شلوار 100 هزار تومانی بخرید و دستمزدتان برای هر ساعت 20 هزار تومان است، با خودتان حساب کنید پول خرید این شلوار، برابر با چند ساعت کاری است؟ آیا این شلوار ارزش خرید دارد؟

دریافت ایمیل و پیام تبلیغاتی مغازه‌ها و وب سایت‌ها را لغو کنید

 

حتماً می دانید طبق قانون حق این کار را دارید. هر ایمیلی که برایتان ارسال می شود، باید لینک لغو عضویت هم داشته باشد.

روی کارت اعتباری خود پیام پس انداز بنویسید

 

توصیه می کنیم روی کارت اعتباری خود بنویسید "پس انداز یادت نرود". از این طریق بعد از هر خرید غیرضروری با کارت اعتباری‌تان، احساس عذاب وجدان خواهید داشت و ناچارا به فکر پس انداز می افتید.

هیچ وقت کارت به کارت نکنید

 

دستگاه‌های خودپرداز با واریز به کارت فردی دیگر مبلغی از حساب شما کم می کند. توصیه می کنیم از شماره شبا استفاده کنید.

کارت اعتباری‌تان را منجمد کنید

 

کارت اعتباری‌تان را درون کیسه آب بگذارید و در فریزر قرار دهید. پس وقتی هوس خریدهای غیرضروری می کنید، مجبور می شوید ابتدا یخ کارت اعتباری را آب کنید. تا وقتی یخ آن آب شود، فکر خرید از سرتان می پرد.

از مشاور مالی کمک بگیرید

 

مشاوره گرفتن تنها مشورت با روانشناسان نیست. اگر به دنبال سرمایه گذاری هستید، حتماً با مشاوران خبره صحبت کنید تا تمام پولی که با زحمت پس انداز کرده‌اید از دست نرود.

به جای خرید کتاب، به کتابخانه بروید

 

قطعاً خرید کتاب لذت بیشتری دارد. اکنون خیلی از کتاب‌ها نسخه‌ی دیجیتالی و اسکن شده دارند، کتابخانه‌ها هم کتاب‌های الکترونیکی عرضه می کنند و نیاز نیست حتماً به کتاب خانه بروید.

وسط هفته به سینما بروید

 

بلیت سینما در وسط هفته قیمت کمتری دارد. با یک تماس تلفنی به سینما و تئاتر می توانید از تخفیف‌ها مطلع شوید.

هدیه‌های کمتری بدهید

 

با اعضای خانواده‌تان درباره حدومرز هدیه دادن به دوستان و بستگان صحبت کنید و مثلاً به توافق برسید که در اعیاد به هر نفر یک هدیه داده شود. به این صورت می توانید مخارج خود را کاهش دهید.

برای هدایا برنامه ریزی کنید

 

با این کار می‌توانید بهترین هدیه‌ها را بخرید، حتی اگر خیلی هم گران نباشند. ممکن است این هدایا در حراج هم باشند.

به فکر خرج دانشگاه فرزندانتان باشید

 

همانند جوانی که باید از همین حالا به فکر بازنشستگی باشد، شما هم از زمان خرید سیسمونی به فکر خرج دانشگاه و تحصیلات فرزندتان باشید. از والدین خود بخواهید به جای لباس و وسایل سیسمونی، پول دانشگاه فرزند دلبندتان را بدهند تا آن را پس انداز کنید.

لباس‌های ارزان قیمت را به خاطر ارزانی نخرید

 

گاهی باید پول را صرف کیفیت کرد. این مسئله در هنگام خرید لباس هم صدق می کند. شاید در یک حراجی، کاپشن ارزانی بخرید و فکر کنید سود هم کرده‌اید؛ اما وقتی به اواسط زمستان می رسید، پارگی‌اش را می بینید و مجبور می شوید به فکر خرید کاپشن دیگری باشید. اکنون چه حسی پیدا می کنید؟ البته لباس ارزان برای نوزادان و بچه‌های کم سن و سال مناسب‌تر است، زیرا خیلی زود رشد می کنند؛ اما بزرگ‌ترها که سن رشد را گذرانده‌اند، چند سال یک لباس را می پوشند. پس بهتر است لباسی گران‌تر و با کیفیت‌تر بخریم.

با دوستان و بستگان، وسایل موردنیازتان را مبادله کنید

 

تمام دوستان، بستگان و خانواده‌تان را دور هم جمع کنید و از آن‌ها بخواهید لباس، کتاب، اسباب بازی و لوازم‌التحریر دست دومی که دارند را رو کنند. برای هر یک از اجناس یک بلیت در دست داشته باشید. هر بلیت به شما امکان می دهد یک قلم جنس با هم مبادله کنید؛ مثلاً اگر شش کتاب بدهید، شش کتاب بگیرید و اگر هفت دست لباس بدهید، هفت دست لباس خواهید گرفت.

یک روز در هفته را "روز بدون خرج" نام‌گذاری کنید

 

هفته‌ای یک روز در منزل بمانید و روز خود را بدون خرج بگذرانید. اگر عادت کردید هر روز بیرون غذا بخورید، یک روز در خانه بمانید و برای خود غذا درست کنید، فیلم ببینید و در پارک پیاده روی کنید.

ناهار را سرکار ببرید

 

خیلی از افراد ناهار را با خود به سرکار می برند؛ شاید به این خاطر که دست‌پخت همسر یا مادرشان را بیشتر دوست دارند یا می خواهند پول اضافه خرج نکنند. اگر خوردن غذا بیرون از خانه ده هزارتان برایتان آب می خورد و غذای داخل منزل پنج هزار تومان، ببینید با ناهار بردن سرکار در طول سال چقدر پس انداز خواهید کرد.

هر ماه کمتر به رستوران بروید

 

بدون این که سبک زندگی خود را تغییر دهید، هر ماه هزینه‌ی غذا خوردن در رستوران‌ها را کاهش دهید. تنها کافی است تعداد دفعاتی که به رستوران می روید را در هر ماه کم کنید.

لیستی برای اقلام موردنیازتان تهیه کنید

 

افرادی که مواد غذایی را طبق لیست خریداری می کنند، نسبت به کسانی که بدون برنامه به مراکز خرید می روند، پول کمتری خرج می کنند.

بر اساس قیمت واحد خرید کنید

 

خیلی از سوپرمارکت‌ها و مراکز خرید جنس‌های خود را برحسب واحد کیلو عرضه می کنند. هنگام خرید اجناس به قیمت برچسب آن‌ها دقت کنید.

مواد اولیه‌ی غذا را دو برابر کنید

 

بار دیگر که اعضای خانواده یا دوستانتان را به صرف شام یا ناهار دعوت کردید، میزان مواد اولیه را دو برابر کنید و غذای باقیمانده را فریز کنید تا دفعه‌ی بعد بخورید. امروزه کیسه‌های آلومینیومی ارزان قیمتی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای فریز کردن و گرم کردن مجدد غذاها استفاده کنید.

به طور مرتب سلامتی خود را بازبینی کنید

 

مصرف غذاهای ناسالم و دخانیات و سبک زندگی غلط سبب شده تا خیلی از افراد از انجام آزمایشات پزشکی واهمه داشته باشند. اما حقیقت این است اگر خود را به انجام آزمایشات منظم متعهد کنید، از خیلی از بیماری‌ها و هزینه‌های گزاف و سرسام آور آن‌ها در امان خواهید بود. البته بازبینی سلامت دهان و دندان اهمیت بیشتری دارد.

قیمت داروها را با هم مقایسه کنید

 

معمولاً داروخانه‌ها داروهای خود را به قیمت‌های مختلفی عرضه می کنند، پس تنها به داروخانه نزدیک به محل سکونتتان مراجعه نکنید. پیشنهاد می کنیم از داروخانه‌های آنلاین، سوپرمارکت‌ها و دیگر داروخانه‌ها هم قیمت بگیرید.

قیمت بیمه‌های خانه را مقایسه کنید

 

پیش از تجدید سالیانه‌ی بیمه خانه، نرخ دیگر شرکت‌های بیمه را هم بررسی کنید.

مصرف انرژی درون خانه را پایین بیاورید

 

در منزل به جای لامپ‌های رشته‌ای از لامپ‌های کم مصرف استفاده کنید. از مدیر ساختمان بپرسید، راه‌های کاهش مصرف انرژی ساختمان چیست. حتماً به راه حل‌هایی می رسید که هر ساله صدها هزار تومان به جیبتان می رساند.

تمام دیوارها را درزگیری کنید

 

تمام درزهایی که در دیوار و سقف وجود دارد را مسدود کنید. با این کار از اتلاف هوای گرم در زمستان و از اتلاف هوای سرد در تابستان جلوگیری می کنید و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی خواهید کرد.

در اتاق‌ها پرده‌ی تیره بزنید

 

نصب پرده‌های تیره در تابستان از تابش نور آفتاب جلوگیری می کند و باعث می شود هوای داخل خنک‌تر بماند.

آب کمتری مصرف کنید

 

از سر دوش و شیرهای آبی استفاده کنید که مصرف آب را کاهش می دهد و باعث صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود.

میزان پودر لباسشویی را نصف کنید

 

امروزه شوینده‌ها بسیار غلیظ و قوی هستند. بهتر است از قرص‌ها و شوینده‌های رقیق‌تر و ارزان‌تر استفاده کنید. با یک قاشق غذاخوری پودر لباسشویی می توانید تمام لباس‌هایتان را بشویید. استفاده کمتر از پودر و قرص لباسشویی سبب می شود لباس‌ها بهتر تمیز شوند زیرا کف اضافه در لباس‌ها باقی نمی ماند.

درجه آبگرمکن را پایین بیاورید

 

با یک درجه کاهش دمای آبگرمکن می توانید 5 درصد در هزینه‌های گرمایش آب صرفه جویی کنید.

از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید

 

ماشین شخصی هزینه‌هایی چون بنزین، بیمه، تعمیر و استهلاک دارد. علاوه بر آن، باعث آلودگی هوا هم می شود. پس از وسایل حمل و نقل عمومی چون مترو، اتوبوس و تاکسی استفاده کنید تا هم محیط زیست را آلوده نکنید و هم در هزینه‌هایتان صرفه جویی شود.

مراقب ماشین خود باشید

 

خودرو همانند بدن انسان، به کنترل و بررسی مداوم نیاز دارد. با بازبینی و بررسی تایرها، موتور، کلاچ و دیگر قطعات، می‌توانید در هزینه‌های تعمیر ماشین صرفه جویی کنید.

به وب سایت‌های فروش بلیت سر بزنید

 

می‌خواهید بلیت هواپیما یا قطار را از اینترنت بخرید؟ تنها به یک وب سایت مراجعه نکنید، بلکه در بین وب سایت‌های مختلف قیمت بلیت‌ها را با هم مقایسه کنید تا تخفیف بیشتری بگیرید.

  انتشار : ۴ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 174

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

ست کردی و آذری ۶.۸ و ۲.۴

ست کردی و آذری ۶.۸ و ۲.۴

 به نام خدا  ست جدید کردی و آذری ۶.۸(جمیل بایرامی) برای سیستم  عامل اندروید و ویندوز منتشر شد  پر ریتم و ساز ترین و پر قدرت ترین  ست موجود در این سبک  کیفیت تظمینی (برگشت وجه )در صورت نارضایتی دارای آکورد متغیر  مناسب برای مجالس و رقص های دسته ای  (برای ارگ ۲۰۲۰ تا ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت پرفروش‌ترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا می‌خواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در تمام عرصه‌های زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

حجم فایل : 442.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 10 بنام خدا تاریخ ایران وجهان 2 اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار اوضاع اجتماعی:جمعیت ایران – 5 تا 6 میلیون نفر – 12- 40 درصد ایلات- 40 درصد روستانشینان- 20 درصد شهر نشین – شهر های مهم – گروه ها ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

کارت ویزیت تعویض روغن

کارت ویزیت تعویض روغن

طرح بسیار شیک، متفاوت و جذاب کارت ویزیت تعویض روغن و اتوسرویسفرمت PSD آماده چاپ ... ...

سازهای خوداجرای کردی ترکی بسیار زیبا کاملل

با عرض سلام . این مجموعه یکی از بهترین مجموعه ها ساز های خود اجرا میباشد که بیش از 100 عدد ساز خود اجرا در داخل ان قرار گرفته است . دوستان این مجموعه ساز ها همه سبک ها توش هست نیاز به توضیح اضافه نیس. ...

دانلود اسلایدهای تدریس درس ساختار کامپیوتر دکتر موحدین دانشگاه شریف

دانلود اسلایدهای تدریس درس ساختار کامپیوتر دکتر موحدین دانشگاه شریف پسوند فایل ها: pdf پی دی اف، پاورپوینت ppt(x)   ...

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF Step-by-step instructions show how to use the Guide to Nursing Diagnoses and Guide to Planning Care sections to create a ... ...

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23)

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23)

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx آماده و قابل ارایه می باشد. این پاورپوینت آموزشی شامل : دارای متن خوانا و گویا با استفاده از فونت های استاندارد دارای طراحی زیبا و کاربر پسند انتخاب رنگ مناسب بک گرند ومتن برای ... ...

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt این بسته شامل: 1- خلاصه کامل کتاب 84 صفحه به صورت pdf 2- هدیه ویژه: فصل اول و دوم و سوم به صورت پاورپاینت فصل اول: روانشناسی رشد کوذک 55 صفحهفصل دوم: مبانی ریستی و محیطی 66 صفحهفص سوم: رشد پیش از تولد،تولد،و نوزاد، ... ...

هدیه های آسمان ششم

هدیه های آسمان ششم

در این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب هدیه های آسمان پایه ششم قرار داده شده است که می تواند در طول یک سال مورد استفاده قرار گیرد این آزمون ها در دو قالب word و pdf هستند و شما می توانید در صورت تمایل تغییرات دلخواه را در آن ایجاد کنید. ... ...

دریافت فایل : هدیه های آسمان ششم
پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3))

پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3))

پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3)) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 18 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. این پاورپوینت آموزشی شامل : دارای متن خوانا و گویا با استفاده از فونت های استاندارد دارای طراحی زیبا و کاربر پسند انتخاب رنگ مناسب بک گرند ... ...

راهنمای کتاب احتمال، متغیرهای تصادفی و فرآیند های اتفاقی

راهنمای کتاب احتمال، متغیرهای تصادفی و فرآیند های اتفاقی 1و2 تالیف آتناسیوس پاپولیس  - یو اس پیلای برگردان نجمه رحیمی شاندیز به تعداد 248 صفحه pdf   معنی احتمال قضایای احتمال آزمایشات تکرار شده مفهوم متغیر تصادفی توابع متغیر تصادفی دو متغیر تصادفی دنباله ...

۸ نکته مهمی که پیش از خرید گیاهان آپارتمانی باید بدانید

۸ نکته مهمی که پیش از خرید گیاهان آپارتمانی باید بدانید

۸نکته مهمی که پیش از خرید گیاهان آپارتمانی باید بدانید   این روزها و با گسترش آپارتمان‌ نشینی، دسترسی به گل و گیاه و داشتن باغچه بسیار کمتر شده است. از آنجا که روح انسان نیاز به طراوت و شادابی دارد، لازم است که این نیاز را به شکل دیگری جبران کنیم. برای این منظور ... ...

دانلود فایل روانشناسي فيزيولوژي

دانلود فایل روانشناسي فيزيولوژي

دانلود فایل روانشناسي فيزيولوژي     روان‌شناسی فیزیولوژیک یکی از شاخه‌های روان‌شناسی است. علم روان‌شناسی همچون دیگر شاخه‌های معرفت ریشه در کنجکاوی‌ها و نیازمندی‌های آدمی دارد. روان‌شناسی فیزیولوژیک که امروزه به عنوان یکی از شاخه‌های روان‌شناسی در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود ... ...

The Premonition: A Pandemic Story

The Premonition: A Pandemic Story

The Premonition: A Pandemic Story For those who could read between the lines, the censored news out of China was terrifying. But the president insisted there was nothing to worry about.   Fortunately, we are still a nation of skeptics. Fortunately, there are those among ... ...

دریافت فایل : The Premonition: A Pandemic Story
The Basics of Bitcoins and Blockchains: An Introduction to Cryptocurrencies and the Technology that Powers Them

The Basics of Bitcoins and Blockchains: An Introduction to Cryptocurrencies and the Technology that Powers Them

The Basics of Bitcoins and Blockchains: An Introduction to Cryptocurrencies and the Technology that Powers ThemLearn the history and basics of cryptocurrency and blockchains: There’s a lot of information on cryptocurrency and blockchains out there. But, for the uninitiated, ... ...

Construction Technology - An Illustrated Introduction [buildings, architecture

Construction Technology - An Illustrated Introduction [buildings, architecture

  Construction Technology - An Illustrated Introduction [buildings, architectureThis new textbook provides a comprehensive introduction to every aspect of the technology of low-rise construction. It includes sub-structure (site work, setting out and foundations) and ... ...

عادت‌های روزانه‌ای که میزان سلامتی و موفقیت شما را تعیین می‌کنند

عادت‌های روزانه‌ای که میزان سلامتی و موفقیت شما را تعیین می‌کنند

عادت‌های روزانه‌ای که میزان سلامتی و موفقیت شما را تعیین می‌کنند   لیست زیر را جدی بگیرید و برای سلامتی ذهن و بدن تلاش کنید. سعی کنید با عمق وجود به دریافت انرژی و شادی از موارد ذکر شده توجه نمائید.     * این فایل شامل word و pdf می باشد. ... ...

روانشناسی فروش چیست

روانشناسی فروش چیست

روانشناسی فروش (مقاله) یکی از مهمترین مهارت هایی است که هر فروشنده حرفه ای باید آن را داشته باشد، استفاده از تکنیک های روانشناختی و همچنین تسلط بر انواع سوگیری های شناختی برای اثرگذاری بر تصمیم گیری مشتریان، به یکی از ضرورت های شغل فروشندگی تبدیل شده است.    * این فایل ... ...

دریافت فایل : روانشناسی فروش چیست
علوم ششم ابتدایی

علوم ششم ابتدایی

در این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب علوم ششم ابتدایی قرار داده شده است تا بتواند نیازهای شما را برای آزمون از کتاب علوم در طول سالتحصیلی تامین نماید. این آزمون ها به دو صورت word و pdf قرار داده شده است تا شما بتوانید در صورت تمایل تغییرات دلخواه را در آن اعمال ... ...

دریافت فایل : علوم ششم ابتدایی
دانلود بک دراپ تولد تم رنگین کمان-کد 4505

دانلود بک دراپ تولد تم رنگین کمان-کد 4505

مشخصات فايل نام فايل:دانلود بک دراپ تولد تم رنگین کمان-کد 4505 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP عرض 2048 PIX کيفيت: 72 DPI ويژگي هاي فايل کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران قيمت کیفیت خوب قيمت مناسب تبديل عکس هاي ... ...

مطالعات اجتماعی ششم

مطالعات اجتماعی ششم

در داخل این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی قرار داده شده است که می تواند نیاز شما را برای امتحان در طول سال تامین کند. این امتحان ها به دو صورت word و pdf هستند تا شما بتوانید در صورت تمایل تغییرات دلخواه را در آن ایجاد نمایید. ... ...

دریافت فایل : مطالعات اجتماعی ششم
Physics of the impossible

Physics of the impossible

Physics of the impossible A fascinating exploration of the science of the impossible—from death rays and force fields to invisibility cloaks—revealing to what extent such technologies might be achievable decades or millennia into the future. One hundred years ago, ... ...

دریافت فایل : Physics of the impossible
Yugoslavia: Peace, War, and Dissolution

Yugoslavia: Peace, War, and Dissolution

Yugoslavia: Peace, War, and Dissolution The Balkans, in particular the turbulent ex-Yugoslav territory, have been among the most important world regions in Noam Chomsky’s political reflections and activism over the past couple of decades. Through his articles, public ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

قوانين روش ها تجربيات پيش كسوتان كسب وكار و هرآنچه براي موفقيت لازم هست فايل هاي آموزشي و كاربردي

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما