حضرت علي عليهالسلام : گران ديگران را ارزان بخريد يعني از تجربه ديگران كه با زحمت و هزينه فراوان بدست آورده اند استفاده كنيد ***تمام فايل ها موجود سايت داراي گارانتي و ضمانت نامه برگشت وجه مي باشد *** {كد تخفيف tvt4422 اعتبار تا آخر ارديبهشت}

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 97
  • بازدید دیروز : 222
  • بازدید کل : 731993

گذاشتن پیام در قاب‌ تاثیرگذار بر کاربر


گذاشتن پیام در قاب‌ تاثیرگذار بر کاربر

گذاشتن پيام

اینکه در تجربه‌ی کاربری چه می‌گویید، مهم است. اینکه چطور می‌گویید هم همان‌قدر مهم است. برای انتقال پیام، آن را در قالبی قرار می‌دهیم که به آن frame یا قابِ پیام گفته می‌شود. شیوه‌ی framing یا قاب‌بندی ارتباط، یا اینکه چطور حرفتان را می‌زنید، می‌تواند به شدت در ترغیب مردم به شروع به استفاده (یا استفاده‌ی بیشتر) از محصول شما موثر باشد.

خب پیام‌ها را چطور قاب‌بندی کنیم که موثر باشد؟ این مطلب توضیح می‌دهد که تیم‌های طراحی برای جلب نظر کاربر چه کار می‌توانند بکنند.

قاب‌بندی یعنی چیزی را با استفاده از «قاب ارتباط» بیان کنید. خودِ پیام، محتوا است؛ و قاب، شیوه‌ی ارائه‌ی پیام است.قاب‌بندی موثر یعنی یک پیام بتواند نظر کسی را درباره‌ی مسئله‌ای عوض کند.

برای مثال، اگر به کسی بگوییم که سیگار عامل سرطان است و بهتر است سیگار را ترک کند، بعید است روی نظر آن آدم درباره‌ی سیگار تاثیرِ ماندگاری بگذارد. بیشتر سیگاری‌ها، تمام عمرشان این حرف‌ها را شنیده‌اند. با این حال، سیگاری‌هایی که این ویدیوی «مرکز کنترل و پیشگیری بیماری» (CDC) را می‌بینند [اخطار: این ویدیو ممکن است برای برخی بینندگان آزاردهنده باشد]، که عواقبِ سیگار کشیدن را به شکلی کاملا بصری به نمایش می‌کشد، در نگرشِ آن افراد سیگاری نسبت به سیگار کشیدن تاثیرِ ماندگاری می‌گذارد. در این مورد، هم پیام و هم رسانه به کمک هم این ویدیو را تبدیل به یک قاب ارتباطی موفق می‌کنند.

قاب‌بندی بدون کمک بصری (پیامِ صرفا کلامی)

در مصاحبه‌های با کاربران در دوره‌ی پیش طراحی، می‌بینید که کاربرانِ قشرِ هدف موقع سر زدن به وبسایتِ بانک اغلب دنبال نرخ بهره‌ی سالانه هستند. می‌توانید نرخ بهره‌ی وام را اینطوری قاب‌بندی کنید:

نرخ بهره‌ی وام مسکن امروز: ٪3.75 برای وام مقطوع 30 ساله. امروز شروع کنید!

متقاضیانِ بالقوه‌ی وام نمی‌دانند باید چه واکنشی داشته باشند. پیام کوتاه است، که نکته‌ی مثبتی است. با این حال، نرخ بهره‌ی ٪3.75 و مدت 30 ساله مفاهیمی نیستند که بیشتر مردم راحت درک کنند. آیا ٪3.75 خوب است؟ نرخ دیروز چقدر بوده؟ فردا چقدر می‌شود؟ چرا 30 ساله؟ این نرخِ بهره در این مدت زمان چقدر می‌شود؟ آیا باید صبر کنم؟ می‌گوید «امروز شروع کن»، ولی امروز خیلی کار دارم. شاید بهتر است صبر کنم. بانک آنقدرها واضح نگفته.

همان اطلاعات را می‌توانید اینطور هم ارائه کنید:
نرخ بهره‌ی وام مسکن امروز با ٪3.75 به کمترین حدِ خود رسیده است! همین حالا با پر کردن فرم پیش‌صلاحیتِ ما، این نرخ را برای خود رزرو کنید. با این نرخ نسبت به نرخِ فقط ٪1 بیشتر، در یک وام 250،000 دلاری در طی 20 سال آنقدر صرفه‌جویی خواهید کرد که با آن فرزندتان را به بهترین دانشگاه‌ها بفرستید!

حالا پیام را در قابی گذاشته‌اید که محرکِ رفتار است: همین حالا دست‌به‌کار شو! نرخ شاید حتی فردا عوض شود. شما به کاربر زمینه‌ای داده‌اید که به او انگیزه می‌دهد در آینده‌ی نزدیک برای وام اقدام کند: نرخ‌ها در کمترین حد خودش است. این یعنی دیروز یا مثلا هفته‌ی پیش، نرخ از این بیشتر بوده. این یعنی فردا یا شاید هفته‌ی دیگر نرخ بالاتر برود.

با آنکه ٪3.75 هنوز کمی گنگ است، ولی کاربر می‌بیند که این نرخ آنقدر برایش صرفه‌جویی و پس‌انداز خواهد داشت که 20 سالِ دیگر، هزینه‌ی سنگینِ دانشگاهِ فرزنش را داشته باشد – برخلاف نرخ ٪4.75 که واقعا چندان بیشتر از قبلی به نظر نمی‌رسد، ولی حتما خیلی بیشتر است. کاربر هدف ما احتمالا به فکر آن است که در سال‌های پیش رو یک فرزند بیاورد، که شروع کردنِ پس‌انداز برای فرستادنِ آن فرزند به دانشگاه را هم منطقی جلوه می‌دهد. در ضمن، مشخص است که باید چه کار کند: فرم پیش‌صلاحیت را پر کند و با متصدیِ وام تماس بگیرد. هر دو مثالِ بالا برای جلب نظر کاربر، نیازمندِ خواندن و سطح درکِ عمیق هستند. قاب‌بندی بصری اینجا به کار می‌آید. همان بانک و همان قشر هدف قبلی را فرض بگیرید. وقتی کاربر به صفحه‌ی نرخ بهره می‌رود، این را می‌بیند
نرخ بهره‌ی وام مسکن امروز با ٪3.75 به پایین‌ترین نرخ خود رسید.

خانه‌ی زیبا

اگر نرخ بهره‌ی امروز را بگیرید، خانواده‌ی شما تا سال‌ها در خانه‌ای رویایی زندگی خواهد کرد.

خانه‌ی زشت

اگر صبر کنید و نرخ بهره افزایش پیدا کند، خانه‌ی جدید شما شاید جایی برای مهمان آوردن نداشته باشد!

کاربر حالا انگیزه‌ی خیلی بیشتری دارد تا دست به عملی بزند که او را به خانه‌ی رویایی‌اش برساند (عملِ فوری)، و آنقدر تردید نکند که خانه‌ای گیرش بیاید که حتی نتواند مهمان به آن خانه ببرد (صبر). بدون آنکه روی درکِ نرخِ ٪3.75 تاکید کرده باشید، موفق شده‌اید منظورتان را برسانید، و از گفتگوی ذهنیِ کاربر که در دو مثال اول دیدیم هم جلوگیری کرده‌اید.

بیایید مثال دیگری از تاثیر کارِ بصری بر قاب‌بندیِ اطلاعات ببینیم.

همه‌ی آدم‌ها باشد!

اگر فکر می‌کنید می‌توانید پیامی دربیاورید که همزمان برای همه جذاب باشد، بگذارید خیالتان را راحت کنم که شدنی نیست. به جای آن، به قشرهای مختلف چیزهای مختلفی برای انگیزه‌بخشی بگویید.

تک‌سایز حتی برای پیراهن هم معمولا خوب از آب در نمی‌آید، چه برسد به ارتباط و پیام.

من در پایان‌نامه‌ام، هدفم را افراد بزرگسالِ انگلیسی‌زبانی که در آمریکا از موزه‌های تاریخِ طبیعی، مراکز علمی، و باغ‌وحش بازدید می‌کردند، تعیین کردم.

عناصر قاب‌بندی

بیانِ واضح و محکمی درباره‌ی محصول بسازید

می‌خواهید مردم از پیامِ شما چه چیزی بگیرند؟ نباید تصور کنید می‌توانید این مسئله را زیر انبوهی از خوش‌زبانی و ارجاع غیرمستقیم به کارِ محصولتان دفن کنید. روشن صحبت کنید.

اصولِ زیر را برای ایجاد یک پیامِ قوی و واضح به کار بگیرید:

روی کنترل و مسئولیتِ فردی تاکید کنید: به کاربر قدرت بدهید

پیام شما باید خیلی واضح نشان بدهد که استفاده از محصولِ شما، به کاربر قدرت بیشتری می‌دهد. مثلا، اگر به کاربر بگویید که استفاده از نرم‌افزارِ شما، کاربر را بر آینده‌ی مالی‌اش مسلط می‌کند، پیامِ خیلی قوی‌تری است تا اینکه صرفا به امکانات مختلفِ نرم‌افزار برای مرتب کردنِ تراکنش‌ها در شاخه‌های مختلف اشاره کنید.

یکفراخوان به عمل در کار بگنجانید: به کاربر بگویید که می‌خواهید چه کند!

آیا می‌خواهید کاربر چیزی را بخرد، اطلاعاتی بیشتری بخواهد، یا با نماینده‌ی منطقه تماس بگیرد؟ مستقیم و رک بگویید. اگر پیام موثری ساخته‌اید، پس در بیان کاری که می‌خواهید کاربر با آن اطلاعات انجام بدهد اعتماد به نفس داشته باشید. طراحیِ بصری پیامتان در اینجا حساس می‌شود. آیا به خوبی نشان داده‌اید که کاربر چه کار باید بکند؟

پیام را آزمایش کنید

قبل از آنکه پیام را برای کاربر بفرستید، آن را آزمایش کنید. از حدس و گمان درباره‌ی اینکه مردم چیزی را می‌دانند، یا اینکه چطور درکش می‌کنند، خودداری کنید. با آزمایش کردنِ پیام، مطمئن می‌شوید که قابتان پیام را واضح منتقل می‌کند.

آزمایشِ پیام می‌تواند ساده و کم‌هزینه باشد. همه‌ی اعضای تیم طراحی باید اینجا با هم کار کنند. در حالت ایده‌آل، از قابی که دارید طرح می‌ریزید برای ارسال چندین پیام استفاده خواهید نمود. همین‌طور توصیه می‌کنم که ببینید تیم‌تان درباره‌ی بدترین پیام یا پیام‌های تولید شده چه نظری دارند. سلیقه‌ی کاربر غافلگیرتان خواهد کرد. تمام هدفِ پژوهش بر روی کاربر، همین است: ما نمی‌توانیم بر اساس فرضیات بگوییم کاربر چه می‌خواهد؛ باید راهی پیدا کرد که کاربر خودش این را به ما بگوید!

پژوهش را آنلاین هم می‌توانید انجام دهید. خیلی راحت و با استفاده از یک نرم‌افزارِ نظرسنجی آنلاین، مثلا SurveyMonkey یا SurveyGizmo، می‌توانید اسکرین‌شات‌های پیام و طرحش را در قالب سوالات نظرسنجی قرار بدهید. خیلی از سایت‌های خدمات نظرسنجی، مشارکت‌کنندگان را از قشرهایی که مشخص کرده‌اید پیدا می‌کنند. آزمودن پیام از طریق سایتی مثل UserTesting هم خیلی سریع و کم‌خرج است.

البته با روش‌های دیگری هم می‌توانید پیام‌ها را آزمایش کنید. مثلا، همین سوال‌های فهرست شده در بالا را می‌توانید در یک گروه کانونی (Focus Group) به بحث بگذارید. A/B testing هم می‌تواند مشخص کند که بین دو (یا چند) پیام، کاربران کدام را ترجیح داده‌ان

  انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 389

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش   فایل 8 هزار تستی با 2177 صفحه و 153 مگابایت حجم   ... ...

پاسخنامه کتاب Introductory Steps to Understanding

پاسخنامه کتاب Introductory Steps to Understanding

کتاب‌های Steps to Understanding یکی از مهمترین و پرکاربردترین منابعی است که از سال‌های دور توسط زبان‌آموزان برای تقویت مهارت خواندن، شنیداری و واژگان مورد استفاده قرار می‌گرفته است. این مجموعه شامل 4 سطح است که در یک کتاب قرار گرفته است.   تمامی درس‌های این مجموعه به صورت ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال می‌رسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهش‌های معاصر چیزهای بسیار تعجب‌آوری را می‌گویند، حقایق شگفت‌آور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی ‌انجام ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

    عنوان: دانلود پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی پایه هفتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf Solutions Manual for Design and Analysis of Experiments – 8th حل تمرین های کتاب طراحی و تحلیل آزمایش ویرایش 8 فصل های 2 تا 15 814 صفحه pdf ... ...

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

عنوان پاورپوینت درسی : دانلود پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی پایه دوازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 27   شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه "اسکیس معماری از بناهای ایرانی"    این مجموعه شامل 225 تصویر اسکیس و کروکی معماری از بناهای مختلف ایرانی می باشد.   ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 44 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم مزایای استفاده از ... ...

دانلود جزوه icdl

جزوه 50 صفحه ای کامپیوتر ویژه آزمونهای استخدامی ...

دریافت فایل : دانلود جزوه icdl
پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

این فایل شامل پاسخ برخی تستهای فصل یک راهنمای معلم کتاب شیمی دوازدهم میباشد . شماره تست هایی که پاسخ داده شده است 12-13-14-15-17-18-19-22-27-28-31-32-40-33-36-37-41 کتاب راهنمای معلم شیمی دوازدهم یکی از منابع آزمون دبیری شیمی آموزش و پرورش است این فایل به صورت دست نویس ... ...

کتاب گیاه شناسی یک با فرمت پاورپوینت ppt

عنوان فایل :کتاب گیاه شناسی یک با فرمت پاورپوینت نوع فایل: پاورپوینت تعدادصفحات : 250 ص   برای دانلود روی لینک زیر کلیک نمایید دانلود کتاب گیاه شناسی ۱ با فرمت پاورپوینت ppt شرح مختصر: امروزه سلول به عنوان واحد ساختمانی همه موجودات زنده معرفی می‌شود و درباره هر یك از ...

حرکت تاریخی کرد به خراسان.pdf

حرکت تاریخی کرد به خراسان.pdf

حرکت تاریخی کرد به خراسان.pdf ... ...

دانلود کتاب صوتی روح هیمالیا

دانلود کتاب صوتی روح هیمالیا

‍ معرفی کتاب روح هیمالیا این کتاب شرح زندگی هیچ استاد یا سالک خاص و حتی زندگی‌نامه‌ی نویسنده‌ی آن نیست. شخصیت‌ها، رویدادها، نام مکان‌های خاص یا عام آن نیز الزاماّ با هیچ فرد معینی مرتبط نیستند. اما این داستان در واقع، حکایت سیرو سلوک هر سالکی است که بیداری روح وی می‌تواند ... ...

نمونه سوالات مصاحبه  وجزوه مصاحبه استخدامی

نمونه سوالات مصاحبه وجزوه مصاحبه استخدامی

نمونه سوال استخدامی آموزش و پرورش هم به صورت نمونه سوال و هم به صورت جزوه بهترین منبع برای کسانیکه میخواهند در مصاحبه استخدامی شرکت کنند ... ...

دانلود جزوه خلاصه اندیشه اسلامی ۱

خلاصه  اندیشه اسلامی ۱  ۶۴ صفحه  مفید و کاربردی  ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

قوانين روش ها تجربيات پيش كسوتان كسب وكار و هرآنچه براي موفقيت لازم هست فايل هاي آموزشي و كاربردي

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما